İş ve Sosyal Güvenlik Hukuku

İşçi ve İşveren Haklarını Koruyoruz!

İş ve Sosyal Güvenlik Hukuku alanında uzman avukatlarımızla beraber iş hukuku itilaf çözümleri sürecinde danışmanlık hizmeti vermekteyiz.

Aydın ve Yıldırır Hukuk Bürosu olarak; uyulması gereken işe alım ve işten çıkarma prosedürleri, iş sözleşmelerinin ve iş yeri yönetmeliğinin hazırlanması ile fesih yönetimi konusunda uyuşmazlık öncesi danışmanlık hizmeti veriyor; davaya dönüşen hallerde ise işten çıkarma ve işe iade, kıdem ve ihbar tazminatı, haklı fesih, iş kazaları, iş yeri devri, işveren değişikliği, organizasyon değişiklikleri konularında müvekkillerimize danışmanlık ve dava takibi desteği sunuyoruz.

İşçi ve işveren ilişkilerinin geliştirilerek hukuki sorunların engellenmesi, işverenlerin yasal prosedürlere uygun çalışması için uzman kadromuzla yanınızdayız!

İşçi ve işverenlerin çalışma yaşamında hukuki danışmanlık hizmeti alması, itilafların oluşmadan önce engellemesini ve uyuşmazlıkların hızla çözülmesini sağlamaktadır.

İş ve Sosyal Güvenlik Hukuku Avukatlarımızla Tanışın

Danışmanlık Hizmetlerimiz

İşçi ve işveren arasındaki her türlü uyuşmazlıkların ele alınması ve çözüm yollarının oluşturulması için Aydın ve Yıldırır Hukuk Bürosu olarak danışmanlık hizmeti veriyoruz.

Şirketin iç yönerge ve politikalarının hazırlanması, iş kanunu hakkında bilgilendirme, işyeri devri ve iş sözleşmelerinin hazırlanması, ikramiye, prim ödemeleri ve diğer sosyal haklar için gerekli prosedürlerin hazırlanması, çalışma ortamlarının yürürlükteki mevzuata uyumunun sağlanması, tutanak, savunma istem yazıları, ihtar ve fesih bildirimlerinin hazırlanması, grev ve lokavt sürecinde müzakerelerinin sürdürülmesi gibi konularda danışmanlık yapıyoruz.

İş kanuna uygun şirket yönetim süreçleri hakkında bilgi almak, hem çalışanlarınızın hem de markanızın haklarını korumak için avukatlarımızla iletişime geçebilirsiniz.

Hakkımızda

Hukuki Çözümlerimiz

İşçi ve iş veren arasında itilaf ve uyuşmazlığa dönüşen durumlarda dava sürecinin takibi ve başarıyla sonuçlandırılması için destek vermekteyiz.

Kıdem, ihbar ve işçilik alacakları ile tazminat taleplerine dair davaların takibi, işe iade davalarının takibi, iş kazaları veya meslek hastalıklarına ilişkin davaların takibi, haklı fesih ve sonrasındaki dava süreçlerinin takibi, sigorta hizmet tespit davalarının açılması ve takibi ile sendikal faaliyetler ile ilgili ihtilafların çözümlenmesi gibi anlaşmazlık süreçlerinde uzman ekibimizle haklarınızı korumak için çalışıyoruz.

Ulusal ve uluslararası şirket, kurum ve kurulaşa somut ve verimli tavsiyelerle çözüm odaklı hukuki hizmet verirken işçi haklarını gözeterek sağlıklı bir çalışma hayatı oluşmasına katkıda bulunuyoruz.

Müvekkil Yorumları
Hukuki Çözümlerimiz
İş ve Sosyal Güvenlik Hukuku

Hem Çalışan Hem De İşveren Haklarını Güvenceye Alıyoruz!

Bilgi Al
Alanında Uzman ve Deneyimli Ekip

Her biri alanında uzman, kendini geliştiren ve hukuksal yeniliklere ayak uyduran başarı odaklı ekibimizle hukuki sorunlarınızı çözüme ulaştırıyoruz!

20 yıllık hukuk danışmanlığı tecrübemiz, alanlarında akademik ve mesleki deneyime sahip uzman avukat kadromuz ve danışmanlarımızla müvekkillerimize ihtiyaç duydukları hukuki desteği sağlamaktayız. Hizmet kalitemiz ve hukuki disiplinlerden ödün vermeyen çalışma prensibimizle kişisel ve kurumsal davalara özel hukuki desteğin tespiti ve temini çalışmalarını sürdürmekteyiz.

Avukatlarımızın temel önceliği, müvekkilleri ile güçlü ilişkiler ve sağlıklı bir iletişim kurarak hukuki haklarını korumak, güvenilir ve şeffaf bir destek sağlamaktır.

Ekibimiz

15 Branşta Hukuki Destek

Hukuk büromuz, ulusal ve uluslararası alanda şirketlere, kuruluşlara ve kişilere farklı hukuki çözümler için tam kapsamlı hizmet vermektedir.

İş ve Sosyal Güvenlik Hukuku, Aile ve Boşanma Hukuku, Gayrimenkul Hukuku, İcra ve İflas Hukuku, Nüfus Davaları, Miras Hukuku, İdare ve Vergi Hukuku, Yabancılar ve Vatandaşlık Hukuku, Ticaret ve Şirketler Hukuku, Sigorta Hukuku, Dava ve Tahkim Hukuku başta olmak üzere dava ve hukuki uyuşmazlıklarda müvekkillerimizin menfaat ve ihtiyaçları doğrultusunda yaratıcı ve çözüm odaklı hukuki destek sağlanmaktadır.

Amacımız; müvekkillerimizin ve danışanlarımızın yaşadıkları hukuki problemleri en kısa sürede ve kalıcı bir biçimde çözüme ulaştırmaktır.

Hizmetlerimiz
15 Branşta Hukuki Destek
15000’den Fazla Müvekkil

Kurulduğumuz günden bu yana Türkiye’de ve dünyanın farklı ülkelerinde başarılı hukuki süreçler yöneterek müvekkillerimizin memnuniyetini sağladık.

Uzman ekibimiz, gelişmiş global iletişim ağımız, kalite yönetimimiz ve yüksek hizmet standartlarımız sayesinde şahıs ve şirket müvekkillerimizin hukuki açıdan her türlü ihtiyaçlarını maksimum düzeyde karşılamak için çalışmakta, memnuniyetlerini yüksek tutacak yatırımları yaparak kendimizi geliştirmeye devam etmekteyiz.

Müvekkillerimize her açıdan şeffaflık sağlarken saygınlıklarını korumaya özen göstermekte, haklarını ve menfaatlerini önceliğimiz haline getirmekteyiz.

Referanslar

Aydın ve Yıldırır Hukuk Bürosu – Ayrıcalıklı Hizmet Anlayışımız!

Şahıs ve şirket müvekkillerimizin her türlü yasal ihtiyacını hukukun üstünlüğü ilkesinden hareketle güvenilir ve etkin bir biçimde karşılamaya dikkat ediyoruz. Ulusal ve uluslararası faaliyet yürüten müvekkillerimizin saygınlığını koruyarak hukuki problemlerini çözüme kavuşturuyoruz. Ekibimizle tanışmak, hukuki danışmanlık hizmetlerimiz hakkında bilgi almak istiyorsanız gelin, tanışalım!

Deneyimli Kadro

20 yılı aşkın hukuki danışmanlık ve dava çözümleri deneyimi, kendini geliştiren, uzman ve dinamik avukat kadrosu ile yanınızdayız.

Uluslararası Standart

Hukuki çözümlerde evrensel standartlara dayalı süreç yaklaşımı, uluslararası hukuk kurallarına hakimiyet ve uzmanlık sunuyoruz.

Global Hizmet

Türkiye ve Avrupa ülkeleri başta olmak üzere dünya genelinde hukuki danışmanlık almak isteyen müvekkillerimize hizmet veriyoruz.

Müvekkil Önceliği

Şahıs ve şirket müvekkillerimizin haklarını ve itibarlarını önceliğimiz olarak görüyor, menfaat ve ihtiyaçlarını daima gözetiyoruz.

Dava Takibi ve Dosya Yönetimi

Hukuki danışmanlık sürecinin başlangıcından dava dosyasının kapatılmasına kadar tüm süreci profesyonellikle yürütüyoruz.

Online Danışmanlık

Her türlü soru ve sorularınız için hukuki hizmetlerin öncesi ve sonrasında online avukatlık ve danışmanlık desteği sağlıyoruz.

Sıkça Sorulan Sorular

Aydın ve Yıldırır Hukuk Bürosu olarak İş ve Sosyal Güvenlik Hukuku için; kıdem, ihbar ve işçilik alacakları ile tazminat taleplerine dair davaların takibi, işe iade davalarının takibi, iş kazaları veya meslek hastalıklarına ilişkin davaların takibi, haklı fesih ve sonrasındaki dava süreçlerinin takibi, sigorta hizmet tespit davalarının açılması ve takibi ile sendikal faaliyetler ile ilgili ihtilafların çözümlenmesi gibi davalar ile müvekkillerimizin her türlü hukuki davaları için avukatlık hizmeti vermekteyiz.

Aydın ve Yıldırır Hukuk Bürosu olarak başta Türkiye, Avrupa ve Arap ülkeleri olmak üzere dünya genelinde kişisel ve kurumsal hukuk çözümleri için hizmet vermekteyiz. Ulusal ve uluslararası alanda şirketlere, kuruluşlara ve kişilere tam kapsamlı hukuki destek sunmaktayız.

İş ve sosyal güvenlik hukuku avukatlarımızdan görüşme talep etmek için İletişim sayfamızda yer alan telefon numaralarından bize ulaşabilirsiniz. Sorununuzu ve almak istediğiniz hizmeti ileterek ilgili avukatlarımızla görüşebilirsiniz.

Danışmanlık Talebi